Tältä sivustolta löydät tietoa meistä ja tapahtumistamme sekä kuvin, että sanoin.
Mikäli jokin asia jää askarruttamaan tai haluat lisätietoja, ota rohkeasti yhteyttä!
Hallitus ja jäsenet vastaavat mielellään esittämiisi kysymyksiin.

Juupajoen
Eläkkeensaajat

Yhdistyksemme on perustettu vuonna 1981 ja jäseniä tällä hetkellä noin 102

Toimintamme toteuttamisen perustana on vapaaehtoisuus sekä yhdessä ja talkoilla tekeminen.

Talvikaudella kokoonnumme Korkeakosken Nummelassa.
Ajatuksena on kokoontua yhteen vapaan seurustelun ja yhdessäolon merkeissä, kahvittelun ja pienten arpajaisten kera.

Tapaamiset antavat mahdollisuuden tutustua uusiin ihmisiin,
sekä saada uusia ystäviä tai ehkäpä löytää uusi harrastus.

Kiinnostuksen mukaan kokoontumisen voi suunnitella jonkin teeman ympärille ja kutsua paikalle asiantuntijavieraita.

Tapahtumista ilmoitamme Oriveden Sanomien järjestöpalstalla ja yleisillä ilmoitustauluilla Korkeakoskella, Lylyssä kylätalolla ja Kopsamolla.
Tiedot löytyvät myös klikkaamalla tapahtumat välilehdeltä.

Kesäpaikassamme Setälässä toiminta alkaa keväisin.
Kokoonnumme sinne keskiviikkoisin klo 12.00, satoi tai paistoi.
Lisää Setälästä voit lukeaSetälän omalta sivulta.

Lisää meistä ja yhdistyksemme toiminnasta saat tutustumalla näihin kotisivuihimme.